Work Socialization Messages in Late-Soviet and Post-Soviet Schoolbooks: a Content-Analysis of the Features, Occupations, and Roles of Working Characters ... Окольская Л.А.Work Socialization Messages in Late-Soviet and Post-Soviet Schoolbooks: a Content-Analysis of the Features, Occupations, and Roles of Working Characters// 9th Conference of European Sociological Association European Society or European Societies?. Full papers (CD). Lisbon, 2009.Размещена на сайте: 06.12.09Текст статьи.Ссылка при цитировании:Окольская Л.А. Work Socialization Messages in Late-Soviet and Post-Soviet Schoolbooks: a Content-Analysis of the Features, Occupations, and Roles of Working Characters// 9th Conference of European Sociological Association European Society or European Societies?. Full papers (CD). Lisbon, 2009.АннотацияWork Socialization Messages in Late-Soviet and Post-Soviet Schoolbooks: a Content-Analysis of the Features, Occupations, and Roles of Working Characters.Ключевые слова: schoolbooks content-analysis socialization ideology Рубрики: Социология трудаВозможно, вам будут интересны другие публикации:Павлов Б.С., Пронина Е. И., Павлов Д.Б.Учеба студента в ВУЗе как непростой старт во взрослую трудовую жизнь // Не расстанусь с молодежью, буду... : сб . науч . статей к 80 - летию проф . Ю. Р. Вишневского / [под общ. ред. Ю. Р. Вишневского ; отв. за вып. Д. Ю. Нархов]. — Екатеринбург : Изд - во Урал. ун - т а, 2018. — 343 с. С. 299-308. Гаспаришвили А. Т., Крухмалева О.В.Наставничество как социальный феномен: современные вызовы и новые реалии // Народное образование. 2019. № 5. С. 109-115.