Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children Пронина Е.И., Антонов Ю.Е.Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.Глава из книги: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. 328 p. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.ISBN 978-5-904804-29-9Размещена на сайте: 09.09.19Текст статьи.Ссылка при цитировании:Пронина Е.И., Антонов Ю.Е. Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.Pronina Elena I., Antonov Yuriy E. Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children. In: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging. View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference «Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging»(Manchester, GB, August 20-24, 2019/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. 328 p. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/ Vista/ 7/ 10 – Title from disk label. p. 100-104АннотацияВ данной статье рассматриваются проблемы дошкольного образования в России как форме организации работы детского сада. Существуют различные способы решения этой проблемы, которые требуют обсуждения. Кроме того, в данной статье раскрывается такой феномен российского воспитания, как обучение ребенка на дому. Таким образом, очевидной становится проблема понимания того, какой человек может считаться лучшим учителем.Ключевые слова: детский сад дошкольное учитель kindergarten preschool teacher Оглавлениескрыть оглавлениепоказать оглавление Рубрики: Социология образованияСоциология личностиВозможно, вам будут интересны другие публикации:Антонов Ю. Е., Пронина Е. И.Формирование рейтингов лучших педагогов дошкольного образования России // Современный детский сад. 2018. №2. С. 6-8.Elena I. Pronina. Criteria for Choosing Preschool Educational Institute and Parents' Judgments about Preschool Teachers Profession // (Un)Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities: View from Russia / [Electronic resource]: collected papers. 13th Conference of the European Sociological Association (Un)Making Europe: Capitalism, Solidarities, Subjectivities / Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS, 2017. – 355 p. Pp. 203-210 1 СD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.Антонов Ю. Е., Пронина Е. И.Формирование рейтингов лидеров дошкольного образования России // Методист. 2018. №2. С. 58-67.Антонов Ю. Е., Пронина Е. И.К итогам Федерального научно-общественного конкурса «Восемь жемчужин дошкольного образования - 2020» // Воспитатель дошкольного образовательного учреждения. 2021. № 2. С. 12-18.Колесникова Е. М.Здоровье воспитателей детских садов и учителей общего образования как значимое составляющее условий и специфики труда // Здоровье как ресурс: V. 2.0 / Под общей редакцией проф. З.Х. Саралиевой. –Н.Новгород: Изд-во НИСОЦ, 2019. С. 274-277.