Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children



Пронина Е.И., Антонов Ю.Е.
Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.

Глава из книги: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. 328 p. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.
ISBN 978-5-904804-29-9

Размещена на сайте: 09.09.19

Текст статьи.


Ссылка при цитировании:

Пронина Е.И., Антонов Ю.Е. Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children // Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging.View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference “Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging”(Manchester, GB, Augest 20-24, 2019)/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. P. 100-104. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/Vista/7/10 – Title from disk label.
Pronina Elena I., Antonov Yuriy E. Expectations of Parents from Preschool Educational Organizations for their Children. In: Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging. View from Russia:[Electronic resource]: collected papers European Sociological Association 14th Conference «Europe and Beyond: Boundaries, Barriers and Belonging»(Manchester, GB, August 20-24, 2019/ Editor-in-Chief V. Mansurov. Moscow: RSS; FCTAS RAS. 2019. 328 p. 1 CD ROM; 12 sm – system requirements: Windows XP/ Vista/ 7/ 10 – Title from disk label. p. 100-104

Аннотация

В данной статье рассматриваются проблемы дошкольного образования в России как форме организации работы детского сада. Существуют различные способы решения этой проблемы, которые требуют обсуждения. Кроме того, в данной статье раскрывается такой феномен российского воспитания, как обучение ребенка на дому. Таким образом, очевидной становится проблема понимания того, какой человек может считаться лучшим учителем.

Ключевые слова:

детский сад дошкольное учитель kindergarten preschool teacher

Оглавление

Рубрики:

Социология образования
Социология личности



Возможно, вам будут интересны другие публикации: